Tuesday, March 1, 2011

A Quick Break for Hearsays

Its around 2 am in the morning, and its a school night (well, its now morning actually). I will be staying up late tonite sebab kena mentelaah buku International Economics untuk test esok. Sambil-sambil study tu, macam biasa lah, buka Facebook, Twitter, Youtube, Flickr, Tumblr, Blogspot dan lain-lain social-networking website yang mampu procrastinate process pembelajaranku.

Procrastinate punya procrastinate, sampaikan Friendster pun aku log in balik! Alaaa, Friendster lahhh.. Takkan dah lupa pasal beliau kot. Aku rasa kalau tak ada Friendster ni, maka tak ada lah dunia social-networking ni sayang oiii.

Anyway, sambil-sambil aku buka Friendster ni, tergelak terbahak-bahak lar aku tengok gambar zaman-zaman slim aku serta profile information yang sengajaku karang agar nampak 'cool'. Aku ingat lagi, aku create account Friendster nih pun sebab disuruh oleh Felicia Hung yakni kekasih serta bakal isteriku yang pertama. Tapi disebabkan masa tu aku belum 'dapat' si gadis berkacuk ini, maka wajiblah aku karang informationku agar menampakkan ke'hot'an aku yang sediakala ada pada diri ini.

Waduhhhh, apa kejadah aku merepek seorang diri, pagi-pagi buta yang sunyi dengan hanya kedengaran bunyi dengkuran Ajeng Jok Wan iaitu salah seorang dairpad Housemate saya?

Anyway again! Sambilku geledah-geledah profile Friendsterku yang dah berkurun tidakku buka, terserempak pula dengan blogku di account Friendster ni (account Friendster ni ade blognya tersendiri). Maka aku pun baca-bacalah post lama-lamaku sambil membawa kembali perasaan nostalgia pada diri.

Well, if any of you want to have a quick look see what and how I was writing back then, view lar my blog at Far8's Messed Up Blog.

Ok lah, enough of procrastinating and taking so-called '5 mintues' rest'. Its time to be serious! Time to study man!

But after a quick shut of the eyes :p

*Chalow :)

3 comments:

  1. hehe. all the best test kau izzat. aku yakin kau log in blog after kau habis test but still aku nak wish jugak.

    btw, aku baru baca post bawah ni . and wow. zara tu weh ! :) hehe.

    ReplyDelete
  2. Haha...aku bace dah...nak bukak balik friendster aku rase xigt kot pasword dia...zmn2 mude plak time 2...huhu

    ReplyDelete
  3. Bogat: Haha, thnx for the wish anyway! Zara bundle jer kot tu bogattt,, tp yg penting, niat tu ;)

    Lan: haha, tau xpe! aku dh terlupe password aku! terpakse mintak password baru! :p

    ReplyDelete